torstai 17. huhtikuuta 2014

Komento takaisin.

No heippodei! Maanantaina siis piti ottaa paino ja mitat. No en sit ottanut, koska menkat alkoi lauantaina ja mä turvon hulluna aina joten skippasin mittaukset suosiolla ens maanantaihin. Vaikka mä tiedän, että se vaaka ei näytä todellista painoa, silti se aina ketuttaa kun lukemaksi pärähtää melkein +3kiloa viikolle :D
Viikko on sujunut hyvin. Olen antanut itselleni luvan syödä vähän vapaammin kerran viikossa ja se on toiminut hyvin. Tänään oli se päivä. Söin suklaamunan ja muutaman karjalanpiirakan :D. Kaiken lisäksi aamulla oli kaktus kurkussa ja nyt nenäkin vuotaa. Lämpö sahaa ees taas eli salille meneminen ei ole vaihtoehto. Olen koko pääsiäisen töissä aamuvuorossa. Tällä viikolla oli tarkoitus aloittaa fillarointi töihin. Edestakainenmatka on n.26 km. Voi olla hanuri kipeenä aluksi :D Ei oo nimittäin paljon tullu pyöräiltyä! Siirretään fillaroinnit siihen kunnes olen parantunut.

Askarreltiin lasten kanssa pääsiäistä varten. Voi sitä sotkun määrää, kun on kolme alle kouluikäistä puuhaamassa :D
Kävin maanantaina "polkasemassa" uuden saliohjelman käyntiin ja huhuh kun hiki virtasi!
Jotain kaameita vanhoja kuvia löysin vanhalta koneelta. Ne pitäs siirtää tikulla tähän uuteen koneeseen heti kun löydän muistitikun ;D eli niitä vielä odotellaan!
 Kesä 2012. Elopainoa n.120kg!
Kesä 2013. Painoa n.110kg
Tänään. Paino n.91-93kg

Nyt eväitten tekoon ja unille!
Normipäivä.


Erppa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti